Wilt u een abonnement afsluiten, nieuws doorgeven, een advertentie plaatsen of online adverteren in Visserijnieuws? Klik dan hier.
Opnieuw promotie Hollandse garnaal

Chefs op pad met De Visser

SCHEVENINGEN – Om de Hollandse garnaal te promoten begon het Nederlands Visbureau vorig jaar met de campagne ‘De kleine smaakmaker’. De doelstelling binnen deze campagne is het onder de aandacht brengen van de Hollandse garnaal als lekker, lokaal en verantwoord product met meer dan voldoende variatiemogelijkheden. In de eerste fase van de campagne namen gerenommeerde chef-koks culinaire journalisten en foodies mee in hun eigen keuken.

Bij de komende campagneperiode (die loopt van 25 maart tot en met 21 april) is het doel een positieve beleving rondom de garnalenvisserij mee te geven. Met het thema ‘Chefs on a Mission’ zijn culinaire ondernemer Samuel Levie en ‘GaultMillau Jonge Topchef 2019’ Jim de Jong op pad geweest met Koos de Visser. Binnenkort verschijnt de reportage van deze vistrip met Vissers GO 58, met een vijftal recepten met de signatuur van De Jong en Levie, in het voorjaarsnummer van het magazine Delicious. Op de foto links Levie en rechts De Jong boven de gekookte garnalen van de GO 58.